Potrzebujemy rozmowy na temat promocji kraju
Na temat promocji marki Polska rozmawiałem z red. Tomaszem Rozwadowskim. Poniżej tekst opublikowany pierwotnie: https://goo.gl/qFc3Lv...
Jaki jest Twój Styl Twórczego Myślenia?
Prowadząc warsztaty pt. „Inwentyka – jak wymyślać sprawniej” zadaję uczestnikom pytania, które mają na celu odtworzenie ich osobistego...
O nieudanych warsztatach – czyli błędy, które uczą
FELIETON ZOSTAŁ PIERWOTNIE OPUBLIKOWANY W "MARKETING PRZY KAWIE" Zdarzyło się to wiele lat temu, ale wciąż pamiętam te warsztaty – jedne...
Narcystyczna krytyka Szlachetnej Paczki
Nowy spot Szlachetnej Paczki (https://www.youtube.com/watch?v=RTRpvlnIn1E) od razu wywołał lawinę komentarzy. Internauci błyskawicznie...
Piwo dla kobiet - czy to ma jakiś sens?
Koncepcja „piwa dla kobiet” od razu przypomina mi pewną historię. Otóż maszynki do golenia były dawniej produktem typowo męskim i...
Farma Inwencji dla mBank
W dniach 13-14.09, w Łodzi odbyła się kolejna edycja Farma Inwencji (III Edycja) Tym razem w zamkniętej formule dla zespołu mBank. Przez...
Czarny koń, biały koń – o Platonie, emocjach i „consumer insight”.
Platońska metafora złożoności ludzkiej natury. W jednym ze swoich dialogów pt. „Fajdros” słynny grecki myśliciel Platon porównywał ludzką...
5 warunków inwencji i kreatywnego myślenia.
Powszechnymi przeszkodami dla kreatywnego myślenia nie jest brak jakichś szczególnych cech osobowych czy specyficznego talentu, ale brak...
Najprostszy sposób by zadziwiać klientów i zaskakiwać konkurencję.
„Znakiem rozpoznawczym twórczego przedsięwzięcia będzie dla mnie takie działanie, którego wynikiem jest skuteczne zdziwienie”. Jerome S....
Wiedza o kliencie w czasach big data: teleskop czy mikroskop?
Coraz większy nacisk, jaki firmy na całym świecie kładą na big data, nakazuje — po raz kolejny — przyjrzeć się temu zjawisku bliżej. Ale...