TV, social media i reklamodawcy: starcie w internecie
Czy telewizję jako ważne medium — z perspektywy zarówno widza, jak również nadawcy i reklamodawcy — czeka rychły upadek? Do dyskusji...
Klient (coraz bardziej cyfrowy) — nasz pan
Znacznie łatwiej utrzymać pozyskanego już klienta, niż zdobyć nowego. Łatwiej, a w zasadzie taniej. Skoro obecny klient jest tak ważny,...
Hamburgery, domokrążcy i nieludzkie korporacje.
[Tekst pierwotnie został opublikowany na stronach questus blog] Sprzedaż „door to door”, prowadzenie małej firmy rodzinnej, czy...
Cyniczni realiści kontra naiwni idealiści – o branżowej nerwicy słów kilka.
Dwa dni temu (22.03) Pani redaktor z pewnego dużego portalu o tematyce reklama, marketing media poprosiła mnie o komentarz do kampanii...
Story Seekers - warsztat otwarty
Jako, że jestem trenerem metody Story Seekers zapraszam serdecznie na pierwszy w tym roku otwarty Warsztat Story Seekers Polska...
Innowacja pod parasolem (Citroen).
Mglisty jesienny poranek gdzieś pod Paryżem. Przy drodze w pobliżu zaoranego pola stoi kilka pojazdów. Wyglądają dziwacznie, swoim...
Szaleństwo zmysłów
Semiotyka może być czymś więcej niż zestawem narzędzi do analizy wizualnej. Nasze postrzeganie opiera się na wielu zmysłach, a to, co się...
Dlaczego marki pokochały sztukę?
Art branding jest globalnym zjawiskiem, jedną z ciekawszych tendencji we współczesnej komunikacji, dającą możliwość tworzenia pożądanych...
W sprawie Jastrzębskiej, Oscarów i gołębi – czyli ptasie plotki w ptasim radio.
Przyszła gąska do kaczuszki, Obgadały kurze nóżki. Do indyczka przyszła kurka. Obgadały kacze piórka. Julian Tuwim, „Ptasie plotki”...
FILOZOFIA - przewaga konkurencyjna jutra
Technologia rozwija się i upowszechnia w coraz szybszym tempie. Staje się coraz tańsza, zużywa mniej energii, jest coraz bardziej wydajna...