Storytelling to dopiero początek
Jest taka opowieść przekazywana z pokolenia na pokolenie w plemieniu Joruba (Afryka Zachodnia). Otóż pewnego dnia bóg Edszu (figura...
Jak przetrwać i się nie wykrwawiać na konkurencyjnym rynku?
Mamy dla Ciebie dwie wiadomości – jedną złą, a drugą dobrą. Zła wiadomość jest taka, że jeśli prowadzisz małą lub średnią firmę, to...
Prowadzisz małą lub średnią firmą? To zdobądź biegun. I złap trochę dystansu.
Jeśli prowadzisz firmę małej lub średniej wielkości, to najprawdopodobniej jesteś osobą niezwykle zajętą codziennymi obowiązkami. Mam...
Co jest największym sekretem innowacyjności?
Zgodnie z danymi zawartymi w raporcie pt. „Przedsiębiorczość w Polsce 2016” nasz kraj znajduje się w ogonie jeśli chodzi o w...
Manifest kulturowy marki czyli CSR to dziś za mało.
Kulturowy cel istnienia marki to odpowiedź na życie w coraz szybciej zmieniającym się otoczeniu, gdzie cywilizacja i kultura kwestionują...
Bez porównania
Są na świecie miejsca, w których analiza benchmarków stała się codziennym zabiegiem higienicznym. Czy to dobrze czy nie? Czy warto się...
"Myśl odważnie działaj skutecznie" - warsztaty ze sprawnego i twórczego myślenia
Sapere Aude „Miej odwagę posługiwać się własnym rozumem” – Horacy Czy myślisz w sposób Twórczy? Czy wykorzystujesz cały potencjał...
Trójkąt zwany pożądaniem
Piotr przerwał fascynującą dyskusję o rozbudzaniu potrzeb konsumenta w dobie digital transformation niestosowną uwagą, że trójkątny...
Innowacja w myśleniu, innowacja w działaniu - semiotyka i design thinking.
Widoczny z roku na rok wzrost zainteresowania metodologią semiotyczną w połączeniu z metodami design thinking przekłada się na coraz...
Szkolenie "Sztuka briefowania"
W maju zapraszamy na nowe szkolenie i doskonałą okazję do wzmocnienia relacji i partnerstwa między Agencją a Klientem. „Sztuka...