CONSUMER INSIGHT I ARCHETYPY MARKI
[Warsztaty w formule stacjonarnej lub on-line]
Dla kogo przeznaczone są warsztaty?
Z warsztatów największą korzyść wyniosą osoby, które:
-
zajmują się marketingiem i zarządzeniem marką,
-
tworzą komunikację sprzedażową dla swoich klientów,
-
zajmują się budowaniem marki osobistej,
-
zajmują się pracą kreatywną (copywriting)
Jakie korzyści odniosą uczestnicy dzięki warsztatom?
-
będą potrafili stosować sprawdzone reguły i zasady docierania do „consumer insight”,
-
poznają typy i rodzaje insightów oraz ich rolę w kształtowaniu strategii marki,
-
będą umieli stosować w praktyce narzędzia i metody pozwalające szybciej docierać do insightów,
-
nauczą się posługiwać typologią archetypów marki
Jaki jest program warsztatów?
-
Psychologiczne uwarunkowania oraz mechanizmy związane z „wglądem”.
-
Rodzaje insightów z punktu widzenia procesów poznawczych.
-
Insight jako proces zmiany perspektywy i przeramowania.
-
Zjawisko „serendipity” w procesie docierania do insightów – jak je wykorzystać i mu sprzyjać.
-
Insight z perspektywy marketera i z punktu widzenia konsumenta.
-
Typologie insightów ze względu na ich rolę i miejsce w biznesie oraz w marketingu i komunikacji reklamowej.
-
Insight jako narzędzie do zmiany sposobu myślenia i odczuwania ze strony konsumenta.
-
Świat emocji i ukrytych przekonań, a zachowania konsumenckie.
-
Empatia i samoobserwacja jako jedna z dróg do insightów.
-
Postawy detektywa, antropologa, mindhuntera – co można z nich zastosować do łowienia insightów.
-
Koncepcja archetypów C. G. Junga
-
Typologia wzorców archetypicznych
-
Archetypy a osobowość marki.
Jaka jest cena warsztatów?
Cena warsztatów warsztatów ustalana jest indywidualnie w zależności od liczby uczestników oraz ewentualnych wymagań dodatkowych Zlecającego.
W cenę warsztatów wliczone są:
-
materiały do pracy,
-
materiały z zajęć w formie pliku pdf.,
-
imienny certyfikat,
-
nowa wiedza, umiejętności i inspiracje
Warsztaty w formule jednodniowej (8 godz. w tym 45 min. przerwa na lunch + przerwy kawowe).
Maksymalna liczba uczestników: 12.
Miejsce: do ustalenia indywidualnie.
Prowadzący: Marek Staniszewski.
CHCESZ ZAMÓWIĆ WARSZTATY
na jeden z poniższych tematów?
- STORYTELLING
- ARCHETYPY MARKI
- CONSUMER INSIGHT
- KREATYWNE MYŚLENIE
- INWENTYKA i INNOWACJA