top of page

Karty możesz zamówić i kupić w następującyh miejscach:

logo_eduksiegarnia.jpg

ZAMÓWIENIA:

Karty możesz zamówić bezpośrednio na tej stronie wypełniając "Formularz zamówienia" lub zakupić je w tych miejscach:

Witryna  EDUKSIĘGARNIA

Sklep GADŻETY TRENERA

Witryna: EXPERIENCE CORNER

DLACZEGO KARTY?

Kreatywny potencjał to Twoje wrodzone zasoby, po które możesz sięgać w każdej chwili. Zdarza się jednak, że trudno go czasem uwolnić.

Czasem wystarczy jednak iskra inspiracji aby znacznie zwiększyć produktywność tworzenia nowych idei.

I właśnie dlatego powstały "Karty inwencji" - proste narzędzie pozwalające myśleć bardziej twórczo.

 

DO CZEGO KARTY?

Karty mogą Ci służyć do różnych celów. Dzięki nim możesz

• poszukiwać nowych rozwiązań problemów i wyzwań przed jakimi stajesz,

• tworzyć koncepcje nowych produktów i usług,

• wymyślać nowe scenariusze prezentacji, opowiadań, filmów czy eventów,

• generować pomysły na usprawnienia procesów w zarządzaniu firmą,

• poszukiwać alternatywnych rozwiązań dla osobistych decyzji i wyborów,

• tworzyć nowe idee i pomysły artystyczne.

Zresztą to Ty wiesz najlepiej w jakim celu chcesz wykorzystać własną kreatywność, więc być może karty posłuż Ci w zupełnie inny sposób?

Formularz zamówienia:

Dziękujemy! Wiadomość wysłana.

Wyślij formularz zamówienia, otrzymasz informacje o płatności.

Ważne: w polu "Uwagi" wpisz proszę czy:

1. Wybierasz dostawę poprzez paczkomat - jeśli tak, to podaj jego Nr lub adres.

2. Wybierasz dostawę przesyłki kurierskiej -  podaj nr telefonu dla kuriera lub powiadomienia SMS.

Regulamin sklepu sprawdzisz tu.

Polityka prywatności,

CENA (brutto, VAT wliczony):

1 zestaw kart:         175 zł

Zestaw zawiera 31 "Kart inwencji" o wymiarach 10X14 cm + ulotka w tekturowym etui.

Do podanych cen należy doliczyć cenę wysyłki:

+ 10 zł (Paczkomat) lub 12 zł (kurier)  - ilość: 1 do 3 zestawów

+ 15 zł (Paczkomat) lub 20 zł (kurier) - 5 do 10 zestawów)

DLA KOGO KARTY?

Karty mogą być stosowane przez każdą osobę, która pragnie zwiększać ilość i jakość tworzonych pomysłów. Mogą z nich więc korzystać zarówno osoby pracujące w biznesie kreatywnym (np. pracownicy agencji reklamowych), scenarzyści i pisarze, jak i osoby pracujące z innymi w celu wywołania zmiany, czy rozwoju (np. nauczyciele, coachowie).

 

JAK PRACOWAĆ Z KARTAMI?

Karty mogą służyć zarówno do pracy indywidualnej, jak i grupowej. Ikony na kartach stanowią sugestię co do warunków lub zasobów sprzyjających danej metodzie. Nie należy jednak traktować ich rygorystycznie. Karty mają być przede wszystkim inspiracją, więc zapewne samodzielnie odkryjesz swój własny sposób i styl pracy z tym narzędziem.

JAK POWSTAŁY KARTY?

Treść poszczególnych kart powstała w oparciu o przegląd najskuteczniejszych metody pracy kreatywnej oraz sprawdzonych sposobów postępowania z problemami. Znajdują się więc tutaj metody inspirowane uniwersalnymi zjawiskami psychologicznymi, technikami pracy inżynierów i wynalazców, czy konkretne przykłady odkryć lub wynalazków.

Znajdziesz tu więc adaptację stworzonej przez twórcę „burzy mózgów” Alexa Osobrne’a metody SCAMPER, technikę pracy stosowaną przez Walta Disneya, Piramidę Skojarzeń - technikę opracowaną przez pedagoga Janusza Kujawskiego, uproszczoną metodę CIRCEPT (A. Kaufmann, M. Fuster, A. Drevet), elementy TRIZ (H. Altszuller), czy Kwiat Lotosu – metodę, którą opracował Yasuo Matsumura – japoński konsultanta ds. zarządzania.

 


 

Jeśli interesują Cię narzędzia trenerskie
i coachingowe, to zapraszam również do zapoznania się z KARTAMI OPOWIEŚCI!

Karty_fota.jpg

O CZYM JESZCZE WARTO PAMIĘTAĆ?

Praca kreatywna może być dużo bardziej efektywna jeśli zastosujesz kilka prostych zasad. Poniżej pięć prostych porad w jaki sposób stworzyć warunki, w których możemy wymyślać o wiele sprawniej:

1. Oddziel Fantastę od surowego Cenzora  – oddzielaj na ile to możliwe fazę kreowania pomysłów (szczególnie tych najbardziej fantastycznych i „odlotowych") od ich krytycznej analizy i oceny.

2. Jeśli już dotarłeś do celu, idź dalej – nie istnieje „jedyne, słuszne rozwiązanie”. Kiedy znajdziesz nowy pomysł, ideę, nie poprzestawaj na tym tylko poszukuj kolejnych. Jest ich przecież nieskończenie wiele.

3. Nie traktuj tego zbyt serio – przystępując do pracy kreatywnej warto włączać w nią elementy zabawy i relaksu. Zwiększa to prawdopodobieństwo wystąpienia tzw. „wglądu”, „olśnienia”

.

4. Zaprzyjaźnij się z wieloznacznością – kreatywność uwielbia paradoksy. Próbuj na to samo patrzeć z różnych stron, widzieć szerszy kontekst i oglądać rzeczywistość z wielu perspektyw.

5. Okazjonalność zamień w praktykowanie – myślenie innowacyjne, czy kreatywne traktowane jest najczęściej jako coś, co włącza się przy szczególnej okazji. Zmień to. Nawet niewielka dawka codziennych ćwiczeń pozwoli Ci pełniej wykorzystać twórczy potencjał.

bottom of page